کیف زنانه و دخترانه

کیف زنانه جدید: یک چوب جادویی برای تغییر استایل شما

کیف یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل هر فرد، خصوصاً خانم‌ها است. انتخاب یک کیف نامناسب می‌تواند به یکباره تمام تلاش‌های ما را برای شیک‌پوش بودن زیر سؤال ببرد. اما درست است که همه ما به دنبال خرید کیف زنانه جدید و مطابق مد روز هستیم، اما آیا درباره اصول خرید کیف مناسب نیز چیزی می‌دانیم؟

در این مطلب قرار است علاوه بر این که با جدیدترین کیف‌های زنانه موجود در بازار مد و پوشاک آشنا شوید، نکاتی را نیز درباره انتخاب کیف مناسب بیاموزید که بدون شک به زیباتر شدن استایل شما کمک بزرگی خواهد کرد. این یک ماجراجویی هیجان انگیز در دنیای مد و پوشاک خواهد بود که مطمئن باشید از آن لذت می‌برید. پس همراه ما بمانید.

با انواع کیف زنانه آشنا شوید

برای خرید کیف زنانه جدید و به روز ابتدا باید انواع کیف‌ها را بشناسید و بتوانید با توجه به استایل خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه یک دسته بندی کلی از انواع کیف‌های پراستفاده توسط بانوان در سراسر جهان، ارائه خواهد شد.

کیف‌های با بند بلند

 

خرید کیف زنانه کیف آنلاین تک

 

این کیف‌ها که یکی از پراستفاده‌ترین کیف‌های زنانه به شمار می‌روند، معمولاً در اندازه‌های کوچک ولی بندهای بلند دیده می‌شوند. استفاده آسان از این کیف‌ها موجب محبوبیت‌شان بین خانم‌ها شده است، بخصوص خانم‌هایی که به دنبال یک استایل راحت و کژوال هستند. البته در میان همین نوع کیف‌ها نیز انواع شیک و زیبا دیده می‌شود. پس اگر به دنبال کیف زنانه جدیدی هستید که هم شیک و هم راحت باشد می‌توانید از این نوع کیف‌های زیبا استفاده کنید.

کیف‌های با بند کوتاه

 

فروشگاه کیف زنانه کیف آنلاین تک

 

این نوع از کیف‌ها دسته‌های کوتاهی دارند و روی شانه نمی‌افتند. در عوض می‌توانید دسته آن‌ها را مستقیماً در دست بگیرید یا روی ساق دست خود بیندازید. در هر دو حالت، این کیف ظاهری مدرن و کلاسیک به استایل شما می‌بخشد. اما اگر به طور جزئی‌تر نگاه کنیم، انداختن دسته کیف روی ساق بیشتر مناسب خانم‌هایی با سن بالاتر است. اگر جوان‌تر هستید و نمی‌خواهید این نوع کیف سن شما را بیشتر نشان بدهد، بهتر است دسته آن را به دست بگیرید.

خوب است بدانید همیشه در میان انواع کیف زنانه جدید که به بازار می‌آید، کیف‌های زیبایی با دسته‌های کوتاه نیز دیده می‌شوند. در واقع کلاسیک بودن این کیف‌ها باعث شده است هیچوقت از مد عقب نمانند.

کیف‌های بزرگ با دسته کوتاه

 

سایت کیف زنانه کیف آنلاین تک

 

دسته‌ای از کیف‌های زنانه سایز بسیار بزرگی دارند و معمولاً بند آن‌ها بلند نیست و روی شانه می‌افتد. این کیف‌ها دقیقاً مخصوص افرادی است که راحتی و کژوال بودن استایل برای آن‌ها از همه چیز مهم‌تر است و البته نیاز به فضای زیادی برای جا دادن وسایل خود دارند. اگر به دنبال کیف زنانه جدیدی هستید که در مهمانی یا یک مراسم رسمی استفاده کنید، این نوع کیف مناسب شما نخواهد بود.

کیف‌های کمری

یکی از خاص‌ترین انواع کیف‌ها که نوع مردانه آن‌ها را نیز می‌توان پیدا کرد، کیف‌های کمری هستند. اگر عاشق استایل‌های کژوال هستید و در عین حال می‌خواهید یک کیف کم‌جا و راحت داشته باشید، کیف کمری بهترین گزینه برای شماست. ترکیب کت‌های اورسایز که اتفاقاً بسیار ترند شده‌اند با این نوع کیف می‌تواند استایل بسیار زیبایی برای شما بسازد.

کیف زنانه جدید بدون بند و کتابی

 

کیف زنانه کیف آنلاین تک

 

دسته‌ای دیگر از کیف‌های جدیدی که در فروشگاه کیف زنانه دیده می‌شود، کیف‌هایی هستند که هیچ بند و دسته‌ای ندارند. این کیف‌ها را می‌توانید زیر بغل بگیرید یا انواع کوچک‌تر آن‌ها را با دست خود نگه دارید. انتخاب این کیف‌ها به جسارت بیشتری نیاز دارد. زیرا اولاً هماهنگ کردن آن‌ها با استایل شخصی‌تان چندان کار آسانی نیست و دوماً استفاده از آن‌ها به دلیل بدون بند بودن، دردسرساز است. پس اگر به دنبال کیفی هستید که به آسانی بتوانید آن را با انواع لباس‌ها ست کنید، استفاده از آن نیز آسان باشد و در عین حال شیک و مدرن نیز باشد بهتر است به سراغ این نوع کیف زنانه جدید نروید.

مواردی که باید هنگام خرید کیف زنانه در نظر بگیرید

خرید کیف زنانه

 

کافیست هنگام انتخاب کیف، به چند نکته ساده توجه داشته باشید تا کیفی مناسب خریداری نمایید. خصوصاً اگر می‌خواهید از یک سایت کیف زنانه خرید کنید، با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.

جنس و کیفیت کیف

بدون شک اولین عاملی که در خرید کیف زنانه اهمیت دارد، جنس و کیفیت آن است. در میان انواع کیف زنانه جدید و قدیمی، همیشه محصولات دوخته شده از چرم، بهترین کیفیت را داشته‌اند. البته اگر ترجیح می‌دهید یک کیف زنانه ارزان انتخاب کنید، بهتر است به سراغ فروشگاه کیف چرم مصنوعی بروید. با این که چرم طبیعی کیفیت بهتری نسبت به چرم مصنوعی دارد، باز هم می‌توان گفت چرم مصنوعی در مقایسه با دیگر متریال‌های رایج، باکیفیت‌تر است.

وزن کیف

فراموش نکنید کیف شما گاهی قرار است ساعت‌های طولانی در طول روز همراه‌تان باشد. پس لازم است به سبک بودن آن اهمیت بدهید. زیرا یک کیف زنانه جدید هر چقدر هم که زیبا باشد، اگر وزن زیادی داشته باشد می‌تواند برای شما دردسرساز شود و حتی به سلامتی‌تان لطمه بزند. خصوصاً اگر می‌خواهید کیف خود را در محیط کار یا دانشگاه استفاده کنید، حتماً نوع سبکی را انتخاب نمایید.

تناسب با استایل شخصی و مد روز

بدون شک شما هنگام خرید، کیف زنانه جدید و مطابق مد روز را به کیف‌های قدیمی ترجیح می‌دهید. اما توجه داشته باشید که در کنار جدید بودن، باید با استایل شخصی شما و حتی اندام و قدتان نیز هماهنگی و تناسب داشته باشد که در این باره در بخش‌های بعد بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنین در نظر بگیرید که هر کیف مناسب شرایط و مکانی خاص است. با یک استایل کژوال و برای رفتن به یک دورهمی نمی‌توانید یک کیف کلاسیک و کاملاً مدرن انتخاب کنید. عکس این قضیه نیز در شرایط گوناگون صدق می‌کند. پس حتماً به مورد استفاده و استایل خود هنگام خرید توجه داشته باشید.

نکاتی طلایی در رابطه با انتخاب و خرید کیف زنانه جدید و زیبا

 

خرید کیف دخترانه

 

در این بخش قرار است نکاتی ویژه را درباره انتخاب کیف با شما در میان بگذاریم. خصوصاً اگر نمی‌دانید چه کیفی مناسب اندام یا استایل شماست، نکات ارائه شده در این بخش به شما کمک خواهند کرد بهتر تصمیم گیری کنید.

  • هنگام خرید، به طرح و نقش کیف توجه ویژه داشته باشید. اگر قد شما چندان بلند نیست، کیف‌های تک رنگ که خیلی بزرگ نباشند انتخاب کنید. بالعکس اگر قد بلندی دارید می‌توانید به سراغ کیف‌های بزرگ و نقش‌دار که رنگ‌های روشنی دارند بروید.
  • انواع کیف زنانه جدید برای اندام‌های مختلف طراحی شده است. پس اگر لاغر یا درشت اندام هستید، هیچ جای نگرانی نیست. می‌توانید با انتخاب کیف مناسب، اندام خود را نیز متناسب‌تر نشان بدهید. برای مثال افرادی که درشت اندام هستند نباید به سراغ کیف‌های با طرح‌ها و نقش‌های بزرگ و شلوغ بروند. اما دقیقاً این کیف‌ها برای لاغر اندام‌ها گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند.
  • برای استایل‌های رسمی و مجلسی، از کیف‌های بزرگ و کژوال دوری کنید. یک کیف کوچک ترجیحاً با رنگ تیره، برای چنین موقعیت‌هایی مناسب به نظر می‌رسد.
  • یک نوع کیف زنانه جدید که این روزها دیده می‌شود، کیف‌هایی است که در دسته صنایع دستی خصوصاً حصیربافی و مکرومه قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید استایل متفاوت و خاصی داشته باشید این دسته از کیف‌ها دقیقاً مناسب شما هستند. البته کیف‌های مکرومه یا حصیری را نمی‌توان برای یک مهمانی شیک و رسمی استفاده کرد. اما برای دورهمی‌های دوستانه یا استفاده روزمره گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند.

عواملی که قیمت کیف زنانه را تعیین می‌کنند؟

واقعیت این است که در اغلب موارد به روز و ترند بودن، حرف اول را در تعیین قیمت انواع کیف زنانه جدید می‌زند. البته نمی‌توان کتمان کرد کیف‌های از جنس چرم طبیعی همیشه از جمله گران‌ترین کیف‌ها هستند. علاوه بر این موارد، اندازه و تعداد جیب‌های کیف نیز یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت تأثیرگذار هستند. می‌توانید پیش از خرید با مقایسه قیمت‌ها در سایت کیف، نوع مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای خرید اقدام نمایید

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *