با سلام ؛
تمام سفارشات پس از ثبت در وبسایت کیف آنلاین تک به طور اتومات وارد لاین پردازش (کنترل کیفیت و بسته بندی) میشود و بلافاصله تحویل اداره پست استان خراسان میشود.
با این توضیح، جهت رفاه حال شما عزیزان پیگیری سفارشات به شرح ذیل میباشد:
چند روز طول میکشد سفارشم تحویل اداره پست شود؟
یک الی دو روز کاری طول میکشد تا سفارش پردازش (کنترل کیفیت و بسته بندی) و تحویل اداره پست گردد.
چطور میتوانم کد رهگیری سفارش‌ام را داشته باشم؟
کد‌های رهگیری بلافاصله بعد از تحویل توسط اداره پست، در سایت درج میشود. وارد قسمت پیگیری سفارشات شوید و کد سفارش پیامک شده که یک عدد 5 رقمی است را وارد کنید تا کد رهگیری و مشخصات شما نمایان شود.
چطور میتوانم با کد رهگیری سفارشم رو پیگیری کنم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش خود میتوانید کد مرسوله خود را در سامانه رهگیری پست به نشانی xxxxxxxxxx وارد کنید و از وضعیت بسته خود مطلع شوید. پس از تحویل بسته به اداره پست و ارائه کد رهگیری به مشتری، پیگیری از عهده مجموعه کیف آنلاین تک خارج است و فقط از طریق اداره پست قابل پیگیری است.
چند روز طول میکشد سفارشم را تحویل بگیرم؟
سفارش شما از زمان پردازش (کنترل کیفیت و بسته بندی) تا تحویل اداره پست و رهسپاری از استان خراسان رضوی به مرکز مبادلات ایران، 2 الی 5 روز کاری زمان میبرد و پس از سپری کردن پروسه اداری (زمان این قسمت بستگی به سیاست های رفتاری اداره پست دارد و از اختیار مجموعه کیف آنلاین تک خارج است.) وارد استان شما و بعد منطقه پستی شما و به مرحله توزیع میرسد که نهایتا از زمان ثبت سفارش تا تحویل 5 الی 7 روز کاری زمان می‌برد. (این مدت در زمان پیک فروش (ایام عید، فروش فوق العاده و...) بیشتر میشود)
روش های ارسال در کیف آنلاین تک چیست؟
  • پست (اقتصادی)
  • تیپاکس (سریع)
  • چاپار (سریع)
  • باربری (حجم بالا)
  • ارسال فوری (برای مشهد)
کدام روش ارسال به صرفه تر است؟
قطعا ارسال با پست که بخشی از هزینه توسط مجموعه کیف آنلاین تک پرداخت میشود.
کدام روش ارسال سریع تر است؟
ارسال با تیپاکس سریع تر انجام میشود اما هزینه ارسال تقریبا 2 برابر اداره پست است.
آیا امکان تحویل حضوری سفارشم وجود دارد؟
از آنجایی که در بستر فروش آنلاین فعال هستیم، این موضوع امکان پذیر نیست اما درصدد راه اندازی اولین نمایندگی مجموعه کیف آنلاین تک در شهر مشهد و به مرور زمان در سراسر کشور هستیم.
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
کاربر گرامی، لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال تیکت، ایمیل یا تماس تلفنی با کیف آنلاین تک، سوالات این صفحه را ملاحظه بفرمایید و در صورتی که پاسخ خود را دریافت نکردید، وارد بخش تماس با ما  در پایین صفحه شوید و با ما تماس بگیرید.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش، آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟
با پشتیبان های مجموعه کیف آنلاین تک ارتباط بگیرید، در صورتی که بسته شما در بخش پردازش (کنترل کیفیت و بسته بندی) باشد و تحویل اداره پست نشده باشد، امکان پذیر است.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
در صورتی که سفارش شما در مرحله پردازش (کنترل کیفیت و بسته بندی) باشد و تحویل اداره پست نشده باشد میتوانید با پشتیبان های مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را لغو کنید.
در صورتی که بسته شما تحویل اداره پست شده باشد، با عدم تحویل از مامور پست و اعلام عودت بسته به مامور پست، میتوانید بدون پرداخت هزینه، سفارش خود را برگشت بزنید.
درصورتی که سفارشم ایراد کنترل کیفیت داشت یا به صورت ناقص تحویل گرفتم، آیا امکان پیگیری وجود دارد؟
بله، اگر کالایی از سفارشتان را تحویل نگرفته اید یا کالایی که دریافت کرده اید دارای ایراد است، باید حداکثر طی 24 ساعت از زمان دریافت سفارش، به پشتیبان های مجموعه کیف آنلاین تک اطلاع داده شود تا امکان پیگیری وجود داشته باشد.
چطور میتوانم با پشتیبان های مجموعه صحبت کنم؟
در پایین صفحه وارد صفحه «تماس با ما» شوید و در مرحله اول به واتس‌آپ یکی از پشتیبان ها پیام دهید و منتظر پاسخ باشید. (با توجه به حجم بالای پیام ها، جهت پاسخ صبور باشید.)
در صورت ضرورت میتوانید با شماره های موجود تماس بگیرید.
درصورتی که منزل نبودم و بسته‌ام برگشت خورد، چکار کنم؟
در صورت برکشت محصول باید صبوری کنید تا بسته به مجموعه ما تحویل شود، بلافاصله پشتیبان های مجموعه با شما تماس میگیرند و ارسال مجدد انجام می‌شود. (امکان دارد این پروسه تا 10 روز زمان ببرد.)
سفارشات شما در اولین فرصت به مامور پست تحویل داده می‌شوند. شما برای اطلاع از وضعیت سفارش خود می‌توانید کد مرسوله خود را در سامانه رهگیری پست به نشانی https://tracking.post.ir وارد کنید و از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

 کد سفارش یا نام خانوادگی خود را در کادر زیر جستجو کنید ...