کیف زنانه و دخترانه

کیف دستی (کلاچ) و راهنمای ست کردن آن

خرید کیف کلاچ با کیفیت در مشهد

احتمالا شما هم با تصویر کیف دستی یا همان کلاچ ( clutch bags ) آشنایی دارید. در این مقاله از این کیف و کاربرد های آن و نحوه ست کردن در استایل میخوانید.

کلاچ ، یک واژه‌ی انگلیسی است و به محکم گرفتن چیزی در دست گفته می‌ شود. کیف های کلاچ همان کیف های دستی کوچک هستند که بند یا زنجیر ندارند و معمولا بدون فضای اضافه و صرفا کیفی برای قرار دادن کارت بانکی ، موبایل و چیز های محدود هستند. کیف های کلاچ معمولا بدون بند چرمی یا زنجیری و یا … هستند. امروزه تنوع زیادی از این کیف را در بازار میبینیم کیف هایی به شکل مربع ، مثلث ، قلب و… با پارچه هایی با جنس های متنوع .

کلاچ بگ ها کاربرد بسیاری دارند. سبک و راحت بودن این کیف در مواقع غیر رسمی باعث می شود دستتان آزاد باشد و کیف سنگین را به دوش نکشید. در مواقع رسمی یا مهمانی ها کیف های کلاچ براق با رنگ های جیغ مانند قرمز ، استایل شما را خاص تر می کنند و جلوه ی زیبایی به شما میدهند.

پیشنهاد ست کردن کیف کلاچ :

همان طور که می دانید کیف کلاچ کیفی است که به خاطر راحتی آن ، اکثر افراد چه مرد و چه زن در مواقع رسمی یا غیر رسمی ، در استایل روزانه و مهمانی های شبانه از آن استفاده می کنند. کلاچ‌ بگ ها برای حمل وسایل کوچک و ضروری مثل کارت‌ های بانکی ، موبایل ، کلید یا وسایل کم‌ حجمی مثل رژلب یا دسته چک کاربرد دارند. تخت و کم‌ حجم بودن یکی از معیارهای اصلی طراحی آنهاست. دلیل این نوع طراحی هم این است که فرد بتواند در سبک‌ ترین حالت بدون فشار آوردن به شانه ، گردن یا ستون فقرات خود ، وسایل ضروری‌ اش را درون یک کیف دستی حمل کند. برخی از مدل‌ های این کیف‌ ها دارای قسمت‌ های جدا کننده‌ ی زیادی هستند که می‌ توانید انواع کارت‌ ها ، مدارک و دیگر برگه‌ های مهم خود را در آنها نگهداری نمایید. مدل‌ های مردانه این کیف‌ ها بیشتر حالت نظم‌ دهنده دارند اما مدل‌ های زنانه تنوع و کاربرد بیشتری دارند.

استفاده از کیف کلاچ در استایل روزانه  :

اگر میخواهید کیف کلاچ را در استایل روزانه استفاده کنید که همیشه در خیابان دستتان باشد ، بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید و یا از کیف های کلاچ که دارای بند هستند استفاده نمایید که در مواقع ضروری که دستتان پر است از آن به عنوان کیف دوشی استفاده کنید.

طرز دست گرفتن کیف کلاچ نیز در استایل شما موثر است. به طوری که سایز ها و شکل‌ های متنوع این مدل از کیف‌ ها ، فرم خاصی برای نگه داشته شدن در دست دارند. برای مثال اگر کیف شما نازک و باریک است ، برای راحت‌ تر بودن ، آن را از انتها نگه دارید و مطمئن شوید که از دستتان نمی‌ افتد. و اگر کیف پاسپورتی شما بزرگ و اورسایز است ، آن را زیر بغلتان نگه دارید. و در آخر اگر کیف کلاچ‌ شما اندازه ی متوسطی دارد ، آن را از بالا نگه دارید.

استفاده از کیف کلاچ در مهمانی ها :

برای اینکه تیپ و استایل جذابی داشته باشید و شیک و خاص به نظر برسید ، در مهمانی ها از کلاچ بگ های کوچک به رنگ های قرمز ، زرد ، بنفش و… استفاده کنید . همچنین میتوانید از کیف هایی با طرح های شلوغ استفاده نمایید . البته این مورد را مدنظر قرار دهید که لباستان ساده و بدون طرح های شلوغ باشد تا کیف شما به چشم بیاید و استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. کیف‌های کلاچ که روی آنها با انواع سنگهای قیمتی ، مروارید یا فلزات گرانبها تزئین شده است بهترین گزینه برای مهمانی‌ های شب و مناسبت‌ هایی است که شما از طلا و جواهرات درخشان خود استفاده می‌ کنید. به طور مثال ، وقتی یک سینه‌ ریز الماس (یا شبیه الماس) به گردن دارید ، بهتر است کیفی که در دست می‌ گیرید ، بیشترین تناسب را با آن داشته باشد و همانند جواهرات شما برق بزند.

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *