کیف زنانه و دخترانه

کیف زنانه در مدل های جدید

راهنمای خرید کیف زنانه 

برای اکثر خانم ها خرید کیف تنها خرید وسیله جانبی برای نگهداری وسایل شخصی نیست. بلکه از مهمترین عناصری که در استایل آنها تاثیر زیادی می گذارد می توان به کیف زنانه اشاره نمود. طراحان انواع مختلف از کیف زنانه شیک برای تهیه و تولید این نوع کیف ها، از طیف وسیعی از رنگ ها و مواد اولیه و مدل های متنوع استفاده می‌ کنند. وجود طرح ها، رنگ ها و مواد اولیه متنوع در تولید کیف های زنانه باعث شده تا بانوان هم بر اساس سلیقه خود بتوانند بهترین گزینه از کیف را انتخاب نمایند. بیشتر خانم ها در زمان خرید کیف نیاز به راهنمایی دارند.

برخی از آنها بدون راهنمایی گرفتن، اقدام به انتخاب کیف می نمایند و در نتیجه استایل خود را کاملا معمولی جلوه می دهند. در زمان خرید کیف ، کیف ها باید بر اساس فرم اندام انتخاب شوند. کیف های با سایز بزرگ برای بانوانی که دارای جثه بزرگتر هستند مناسب می باشند. زنان لاغر اندام بهتر است کیف هایی با بندهای بلند را انتخاب کنند. جنس کیف هم مورد دیگری است که خریداران در هنگام خرید کیف ها باید به آن توجه کنند. بهترین جنس برای خرید کیف ، جنس چرمی است که هم ظاهری لوکس داشته و هم ماندگاری طولانی دارد.

همچنین در هنگام خرید کیف باید مکان استفاده از آن نیز مشخص شود. اگر قرار است از کیف برای استایل رسمی و مجلسی استفاده شود، باید اندازه آن کوچکتر و زرق و برق آن بیشتر باشد. اما اگر کیف برای استفاده روزمره است، باید دارای اندازه بزرگتر و ظاهر ساده تر باشد. مورد دیگر قیمت خرید کیف است، برخی از کیف ها در کنار اینکه قیمت مناسبی دارند استحکام آنها نیز عالی می باشد، بنابراین صرفاً خرید کیف های گران قیمت سبب خرید این کیف ها از نوع با کیفیت نمی شود.

 

انواع کیف زنانه جدید 

امروز طراحان انواع کیف زنانه برای تولید این کیف ها از جنس های مختلف مثل چرم طبیعی، چرم مصنوعی و پارچه استفاده می کنند. طراحان کیف های زنانه را در نمونه های متنوع از نظر کاربرد تولید نموده و به بازار عرضه می نمایند. انواع کیف های زنانه که مورد استفاده بیشتر بانوان هستند به دسته بندی های مختلف تقسیم می گردند. کیف های مجلسی از اولین کیف های پرفروش هستند که بیشتر بانوان یک کیف مجلسی را در کمد لباس خود دارند. کیفهای اداری هم نمونه دیگر از کیف های زنانه می باشند که برای بانوان شاغل مناسب هستند.

کیف های اسپرت و کیف های دانشجویی از دیگر نمونه کیف ها محسوب می‌ شوند که بیشتر خانم های جوان، آنها را انتخاب می‌ کنند و برای تحصیل و یا دانشگاه از آن استفاده می نمایند. کیف پول و کیف لوازم آرایش از نمونه کیف های کوچک است. این کیف ها کاربرد زیادی برای بیشتر بانوان دارند. اکثر خانم‌ ها کیف پول را نیاز دارند و از آن به صورت روزانه استفاده می کنند. کیف‌ های پول از نمونه کیف زنانه ارزان هستند که بانوان با هزینه کمتری آنها را خریداری می‌ کنند.

کیف زنانه جدید در مدل های مختلف

کیف زنانه جدید در مدل های مختلف

 

نکات مهم در مورد نگهداری کیف چرم

در بین انواع کیف های موجود در بازار، کیف های چرمی تقاضای بیشتری برای خرید دارند. کیف چرمی ظاهری متفاوت با دیگر کیف ها داشته و ماندگاری بالایی دارد. بیشتر بانوان در زمان خرید کیف، به دنبال خرید کیف زنانه چرم در ابعاد کوچکتر هستند. این کیف ها قابل استفاده در تمامی فضاها از جمله فضاهای اداری نیز می باشند. اما بانوانی که اقدام به تهیه کیف زنانه چرمی می نمایند باید درباره نگهداری آنها نیز نکاتی را بدانند. مهمترین نکته پس از خرید کیف زنانه، نگهداری آنها در آب و هوای مناسب است.

کیف های چرمی نباید در معرض رطوبت قرار بگیرند. همچنین کیف های چرم نباید در معرض تابش نور مستقیم خورشید باشند؛ به این خاطر که بافت آنها خشک شده و سطح روی چرم پوسته پوسته می شود. همچنین کیف های چرمی نیاز به شستشو ندارند. برای تمیز نمودن این مدل کیف زنانه شیک می توان آنها را با واکس مخصوص تمیز نمود. برای نگهداری از کیف چرمی، بهتر است به صورت مداوم با دستمال نمدار سطح کیف را تمیز نمود. با تمیز نمودن مداوم سطح کیف چرمی، کیفیت آن بالاتر رفته و ماندگاری کیف افزایش پیدا می کند. اگر قرار است از این نوع کیف مدت زمان زیادی استفاده نشود، بهتر است که درون پارچه کتان قرار بگیرد. همچنین در فضای مناسب بدون تابش نور مستقیم خورشید قرار داده شود.

خرید کیف زنانه

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *