کیف زنانه و دخترانه

نحوه ست کردن کیف با لباس ، انتخاب کیف مناسب با استایل

یکی از دشوارترین انتخاب ها برای یک استایل عالی و بی نقص ، انتخاب کیف مناسب و ست کردن کیف با لباس است. مطمئنا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده اید، استایلتان به نظر تکمیل می آید اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن این کمبود نیز کار آنچنان ساده ای نیست ، اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم میتوان این سختی را کمی آسان تر کرد.

برای انتخاب کیف مناسب با استایل به سه موضوع باید توجه داشت:

1- سبک پوشش و استایل

2- رنگ و متریال

3- اندام و فرم بدن

 

1- سبک پوشش و استایل

در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید باید توجه لازم را داشته باشید.

2- رنگ و متریال

در قدم بعدی باید حواسمان به تنالیته رنگی استایلمان باشد، باید انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر متریال نیز با دیگر آیتم ها هم خوانی داشته باشد. سعی کنید از رنگ های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرم استفاده کنید که با تمام ست های شما همخوانی داشته باشد و از ست کردن رنگ و جنس کیف و کفش بپرهیزید.

3- اندام و فرم بدن

آخرین قدم در انتخاب کیف مناسب شاید بی ربط به نظر بیاید اما اگر به آن توجه نداشته باشیم رعایت دیگر موارد نیز آنچنان تاثیری نخواهند داشت. در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف شما را میتواند کوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان دهد.

اگر لاغر هستید کیف های خیلی بزرگ برای شما مناسب نیستند زیرا قطعا در پشت کیف پنهان خواهید بود
و اگر اندام درشتی دارید بهتر است از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنید زیرا این کیف ها اصلا دیده نخواهند شد،همچنین بهتر است از کیف های خیلی بزرگ نیز استفاده نکنید زیرا آنها نیز شما را چاق تر نشان میدهند،سعی کنید از کیف های متوسط بزرگ استفاده کنید.
برای اینکه بلند تر به نظر برسید از کیف هایی متوسط و کوچک با بند بلند استفاده کنید.
اگر قد بلندی دارید شما آزادید از هر کیفی استفاده کنید اما ما به شما توصیه میکنیم از کیف های کوچک کمی دوری کنید.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *